vrijdag 7 augustus 2015

Nog een klein maandje en dan ...



Nog een klein maandje te gaan en dan is het zover. Met het vliegtuig naar Santiago en dan met de trein naar Leon. Daar start dan mijn camino. De benodigde informatie is zo goed als compleet binnen.

Na lang dubben of ik trackingstokken of een lange wandelstok zal meenemen, ben ik eruit. Het worden toch trackingstokken.

De route ben ik aan het verdelen in voor mij geschikte dagroutes. Daarmee rekening houdend met de eventuele overnachtingplaatsen. Zeker omdat vanaf Ponferrada die mogelijkheden behoorlijk minder zijn.

Mijn tocht is ook beschikbaar als GPS-route en die heb ik al gedownload. Ik moet nog wel wat kleine aanpassingen daarop plegen en dan is die helemaal naar mijn wensen om te gaan gebruiken.
Deze week de rugzak helemaal ingepakt en gewogen en rekening houdend met wat er nog bij moet, kom ik straks op een gewicht uit van ongeveer 13 kg.


Eerst nog deze week een blokje om lopen in BelgiĆ«. Daar ga ik dan de Dodentocht 2015 lopen in Bornem. Een afstand van 100 km binnen 24 uur. 
Dat klinkt als erg veel en dat is het ook. Het wordt mijn 7de keer, dus ik weet wat mij te wachten staat.

Daarna ter afsluiting een lange rugzaktocht met een GPS-route maken en dan ben ik er klaar voor om naar Spanje te vertrekken.


3 opmerkingen:

  1. Succes Kenneth! Ik zet je blog bij mijn favorieten! Ik volg je virtueel hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat mijn belevenissen jou zullen bevallen en inspireren om misschien zelf ook die kant op te gaan.

      Verwijderen