zaterdag 29 augustus 2015

Nog  minder dan 1 week en dan ...
Het schiet nu echt op. Volgende week vliegen naar Santiago en dan met de trein naar mijn vertrekpunt in Leon.

vliegticket ... check
paspoort ... check
credential ... check
geld ... check
routebeschrijving ... check
rugzak ... check
wandelschoenen ... check



De nodige informatie voor het thuisfront op een rij gezet. Op het werk de zaak zodanig overgedragen dat het daar ook prima verder kan draaien. Immers niemand is onmisbaar voor het werk. Al denken sommige mensen daar anders over.

Spoedig hoop ik deze aanwijzingen te zien en te volgen. Dan ben ik pas echt aan mijn Camino begonnen. Een Camino waar ik nog niet van weet wat het mij zal brengen. Dat het mij wat zal brengen is echter een gegeven.
Ik laat het maar over mij heenkomen en zal het ondergaan zoals het komt. Een Camino loop/wandel je immers niet, een Camino onderga je. Dat beleef je!

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anita, jij hebt per ongeluk 4 reacties geplaatst. Bij het verwijderen is het ook een beetje misgegaan en zijn zij per ongeluk alle 4 verwijderd (ipv 3). Sorry.

      Verwijderen
  2. Goede vlucht, en een Buen Camino.
    Hoop dat je goed weer hebt.

    BeantwoordenVerwijderen